Også litt om eventene deres. Personlig har jeg vore på DALLAS MLG EVENT. Jeg konkurerte ikke, men jeg var tilfeldigvis i Dallas når det eventet holdt på. Så jeg stakk innom og såg på. Og det første jeg tenkte var: Fy, fa'n, det var nesten som å gå på Premier League Fotball kamp. DET VAR SÅ VANVITTIG ORGANISERT!!! Men så tenkte jeg.. , det trenger ikke så mye for å lage et stiligt event.
Etter noen måneder stakk jeg innom et av deres event. Og jeg ble faktisk litt imponert og litt skuffet. Jeg vet at det kan vere ganske vanskelig å få plass til å ha event. Men når dere har fått plass/rom.. Så kan dere lage litt mer stil på det! Jeg sier ikke at dere skal lage en helsikkens "MAIN STAGE" som MLG har. Men det har så klasse på det.
Det skal ikke så masse for å lage " Sations" eller liksom lage et lite gjerde/ tau rundt det som skal spille?
Da jeg besøkte dere så var det lang bord med masse tver. Og du kunne liksom ikke se på kampene til de som spillte! Vis du absolutt måtte se på, så måtte du kråle deg over et tonn med brus flasker, chips poser og stoler. Det kaller ikke jeg stil. Så jeg sier bare. Vis dere kan få til å lage sånne "PLAY STATIONS". Sånn f.eks 4tv'er på rekke-og 4 tver i ryggen. så sitter lagene på kvar sin side av bordet. Så lager dere masse sånne bord. Så har dere f.eks et skilt på bordet der det står: "STATION 3" eller noe sånt. Så har dere en som roper opp kampene som skal spilles på Station'ene. O lagene må ta plass. Da er det mye lettere å kunne se på kampene.
OGSÅ EN TING TIL. Det ser IKKE bra ut med masse cola flasker, chips, redbull's, og masse mat rundt tv'ene. DET SKUFFET MEG VELDIG. Det SÅRET MEG....
Snakkes i Bergen da?