Det er ikke bare agurksesongen som fører til få oppdateringer på forsiden, men også det faktum at jeg alene ikke har tid nok til å få dekket alt angående HaloNorge. Og til tross for mange forespørsler har vi ikke fått respons fra våre brukere når vi har søkt etter crew-medlemmer. Men vi gir ikke opp av den grunn.
Selv går jeg på et krevende studium, er skribent i studentmagasinet Stud.Jur. og har et privatliv på toppen av det hele. Derfor blir det stadig mindre tid til HaloNorge. Og HN blir ikke mindre - snarere tvert imot! Daglig får vi nye medlemmer, og vi har en rekke features som krever mer "ingeniørjobbing" for at alt skal henge godt sammen.Derfor trenger vi dere! Vi må ha folk som er villige til å gjøre en innsats. Det er et svært givende og morsomt foretagende, som samtidig vil gi dere verdifull erfaring i organisasjonsvirksomhet og administrasjon.
FOR ØYEBLIKKET TRENGER VI FØLGENDE:
Skribenter (se egen tråd)
Vi er helt avhengige av at ting skrives på forsiden. Og vi trenger både folk som kan oversette/oppsummere fra HBO/mlgpro/etc, og folk som kan skrive lengre artikler, foreta intervjuer, og ta pulsen på det norske miljøet. Dere aner ikke hvor mange gode idèer og eksklusive intervjumuligheter som kunne vært utdelt om vi bare hadde hatt folk nok...
LAN-arrangører
Vi er som alltid interessert i å komme i kontakt med LAN-arrangører, slik at vi kan hjelpe med PR og eventuelt litt utstyr og administrasjon av turneringer. Dette er viktig for å holde den gode stemningen og kameratskapen i det norske miljøet ved like.
Programledere og Medhjelpere til HaloNorge Belgkast
Belgkasten blir ikke akkurat sluppet med jevne mellomrom. Dette kan antagelig løses med en Co-Host, eller lignende. Eventuelt ved at man veksler på å utgi disse. Å lage en belgkast er egentlig ikke særlig mye værre enn å sette opp en ca. oversikt over hva det skal snakkes om og så sette PCen på record. En god 1-manns cast finnes på http://majornelson.com/Default.aspx
Annet
Du har lyst til å bidra, men passer ikke inn i noen av kategoriene over? TA KONTAKT. Vi trenger alt og alle. Samme om du er veldig god på å lage montager, eller om du tilfeldigvis kan litt PHP. Vi vil ha DEG
Alle søknader, forespørsler og henvendelser i forhold til dette sendes på mail til stian_oby@halonorge.com, på PM til meg, eller legges i denne forumtråden. På forhånd takk!