Vi vil gjerne ha noen og spille med 4v4 og håper at folk vil svare
2v2:
Jeg og Zarlez driver med 2v2 og trenger gjerne litt trening utenom gamebattles og Team Doubles. Så visst det er noen som vil scrimme litt 2v2 så er det bare til å adde: Frency I HD eller Zarlez.
Håper på svar