Team Doubles - Total Failure
- VisioN
- Medlem
- Innlegg: 617
- Registrert: 23 jun 2008, 22:29
- Gamertag: EU VisioN
- Sted: En lavvo på vidda
- Kontakt:
Team Doubles - Total Failure
Etter å ha spilt kamp etter kamp sier jeg meg utrolig lei av å få objektives i det som en gang var basert på Team Slayer.
Det var så utrolig artig å få spille Team Doubles uten å frykte at man skulle få objektives.
Hvorfor skulle egentlig Bungie implentere Flag, KOTH og Oddball? Det gir liksom ikke mening - de vet garantert at det ikke er likt av noen erfarne Halo-spillere. Hvorfor kan de ikke bare høre på folket, jeg ser tråd etter tråd på Bungie.net-forumet, men hører Bungie etter?
Neida, de gir blanke f*** i de som spiller Halo. Det virker som om de bare gjør endringer bare for å ikke få på seg ryktet; "spillprodusenten som aldri gjør endringer"
Eneste positive endringen var å fjerne Snowbound og Epitaph for så å erstatte de med Boundless og Epilogue.
Men hvorfor gjøre noe positivt? Jo, kanskje siden de inkompetente utviklerne som sitter der med kilometervis med koder, faktisk innså at hvis de gjør en liten innsats, kan de gjøre Halo et lite skritt nærmere det det en gang var.
Nå har jeg gått til innkjøp av Gears of War 2, nettopp fordi jeg begynner å se meg lei av Halo 3-Matchmaking, joda jeg kommer garantert til å spille like mye customs som før, men kommer ikke på tale at det blir blir mye Matchmaking.
Men husk: Dette er fullt og holdent min mening, kom gjerne med konstruktive svar.
Mvh
VisioN - som er litt forbannet akkurat nå.
Det var så utrolig artig å få spille Team Doubles uten å frykte at man skulle få objektives.
Hvorfor skulle egentlig Bungie implentere Flag, KOTH og Oddball? Det gir liksom ikke mening - de vet garantert at det ikke er likt av noen erfarne Halo-spillere. Hvorfor kan de ikke bare høre på folket, jeg ser tråd etter tråd på Bungie.net-forumet, men hører Bungie etter?
Neida, de gir blanke f*** i de som spiller Halo. Det virker som om de bare gjør endringer bare for å ikke få på seg ryktet; "spillprodusenten som aldri gjør endringer"
Eneste positive endringen var å fjerne Snowbound og Epitaph for så å erstatte de med Boundless og Epilogue.
Men hvorfor gjøre noe positivt? Jo, kanskje siden de inkompetente utviklerne som sitter der med kilometervis med koder, faktisk innså at hvis de gjør en liten innsats, kan de gjøre Halo et lite skritt nærmere det det en gang var.
Nå har jeg gått til innkjøp av Gears of War 2, nettopp fordi jeg begynner å se meg lei av Halo 3-Matchmaking, joda jeg kommer garantert til å spille like mye customs som før, men kommer ikke på tale at det blir blir mye Matchmaking.
Men husk: Dette er fullt og holdent min mening, kom gjerne med konstruktive svar.
Mvh
VisioN - som er litt forbannet akkurat nå.
-
- Medlem
- Innlegg: 112
- Registrert: 24 feb 2008, 17:30
- Gamertag: Nordic Hero SH
Re: Team Doubles - Total Failure
Ja fy faen er helt enig.. Doubles er helt ødelagt av de objektive typene.. Men må advare, Gears of war matchmaking har mye av det samme problemet med f.eks Hammer of Dawn og Mortar som ødelegger mange baner
Re: Team Doubles - Total Failure
Helt enig med deg!
Bungie bør begynne å høre på hva gamerne vil, det er jo de som sørger for at spilles så mye.
Er også enig i at objektives i doubles er helt idiotisk.Hvem vil vel ha one flag on blackout?
Bungie bør begynne å høre på hva gamerne vil, det er jo de som sørger for at spilles så mye.
Er også enig i at objektives i doubles er helt idiotisk.Hvem vil vel ha one flag on blackout?
Re: Team Doubles - Total Failure
Spill MLG istedenfor. Greit nokk at folk vil spille team doubles, men før så ville folk ha objectives i doubles. No så vil ingen. Går ann å spille coustom 2v2 istedenfor kjedlie double + at en slepp å starte me AR.
Re: Team Doubles - Total Failure
Jeg tipper at mange nabbs liker objektiv i Team Doubles, men at de litt mer proffe er imot dette. "Dessverre" er det ufattelig mange nabbs som spiller Halo 3 og derfor blir det slik.
Re: Team Doubles - Total Failure
Jeg er enig i at objektiv ødelegger doubles, men det at bungie ikke hører på gamerene mener jeg er feil.. De har brakt tilbake Blackout, Cold Storage og Avalanche, de har lagt en MLG playlist, lagt inn forgede map som brukerene ville ha med. Og tatt vekk diverse ting som Head to Head osv..
Jeg mener at bungie er j**** gode til å høre på hva brukerene synes jeg..
Jeg mener at bungie er j**** gode til å høre på hva brukerene synes jeg..
- (TS) Damien
- Medlem
- Innlegg: 418
- Registrert: 31 jan 2004, 14:01
- Gamertag: TS Damien
- Sted: Holmestrand
- Kontakt:
Re: Team Doubles - Total Failure
hater objektive i doubles selv jeg.
hva med bare flagg som objektive? og BR start hvertfall når man får objektive.
gir ikke mening å rushe ut med AR.
hva med bare flagg som objektive? og BR start hvertfall når man får objektive.
gir ikke mening å rushe ut med AR.
-
- Utestengt
- Innlegg: 621
- Registrert: 02 des 2008, 15:50
- Gamertag: EirikYeah
- Sted: STAVANGAR FÅRR HELVEDE
Re: Team Doubles - Total Failure
Jeg er enig med VisioN, Team Doubles er LAME nå for tiden. Herregud, Epilogue er jo den desidert verste banen ever. Dessuten, det er jo nesten umulig å spille en ordentlig Multi Flag match med bare to spillere på hvert lag. Og for ikke å snakke om Cold Storage. Den er den desidert lameste banen utenom Epilogue. Den er jo full av masse teleportere og dritt?! Og med bare et par BRer på banen gjør det hele litt for dumt...
Jeg synes Bungie burde fjerne/minske objective i Team Doubles, og fjernet meningsløse maps som Epilogue og Cold Storage.
Jeg synes Bungie burde fjerne/minske objective i Team Doubles, og fjernet meningsløse maps som Epilogue og Cold Storage.
EirikYeah-laget
EirikYeah
Halo Norge Top 10 #3
#5 - EirikYeah
#7 - EirikYeah
Halo Norge Top 10 #5
#10 - EirikYeah
EirikYeah
Halo Norge Top 10 #3
#5 - EirikYeah
#7 - EirikYeah
Halo Norge Top 10 #5
#10 - EirikYeah
Re: Team Doubles - Total Failure
Eller kanskje lage ny playlist, MLG doubles:)
Er tidenes på twitter https://twitter.com/#!/KassaPung
- Seimann
- Medlem
- Innlegg: 586
- Registrert: 08 jun 2008, 10:59
- Gamertag: a LAZY SEiMANN
- Sted: The LaG CRIB
- Kontakt:
Re: Team Doubles - Total Failure
Hadde vært konge bra med MLG Doubles i matchmaking
Er nok ikke en umulighet i 09
Er nok ikke en umulighet i 09
twitter.com/Seimann
Re: Team Doubles - Total Failure
Jeg er enig, men liker flags! Da må man liksom hjelpe hverandre om alt.. Men oddball og Hill, bare fjern det med engang... Det trengs ikke så mye skills, bare heldig med spawn...
Det som er mest patetisk med team slayer er at du flyr rundt med en j****a håpløs AR! Hvorfor ikke bare fjerne det, og noen andre dritt våpen også...
Som en nevner over her; Hvorfor ikke bare lage MLG doubels playlist! Sikker på at det ikke hadde vært en kjeft som hadde spilt vanlig team doubels!
Det som er mest patetisk med team slayer er at du flyr rundt med en j****a håpløs AR! Hvorfor ikke bare fjerne det, og noen andre dritt våpen også...
Som en nevner over her; Hvorfor ikke bare lage MLG doubels playlist! Sikker på at det ikke hadde vært en kjeft som hadde spilt vanlig team doubels!
Re: Team Doubles - Total Failure
Spillerbasen som foretrekker AR istedenfor BR som start-våpen er sjokkerende storMt90 skrev:Jeg er enig, men liker flags! Da må man liksom hjelpe hverandre om alt.. Men oddball og Hill, bare fjern det med engang... Det trengs ikke så mye skills, bare heldig med spawn...
Det som er mest patetisk med team slayer er at du flyr rundt med en j****a håpløs AR! Hvorfor ikke bare fjerne det, og noen andre dritt våpen også...
Som en nevner over her; Hvorfor ikke bare lage MLG doubels playlist! Sikker på at det ikke hadde vært en kjeft som hadde spilt vanlig team doubels!
Re: Team Doubles - Total Failure
MLG Doubles hadde vært kjempeartig, og MLG FFA hadde vært så jævli rått!
Top 100 HW
Re: Team Doubles - Total Failure
Vanskeligere? Ja!
Morsommere? Ikke faen...:p
Morsommere? Ikke faen...:p
Re: Team Doubles - Total Failure
da er du ikke god nok det er altfor lett å bli level 50 i H3
Re: Team Doubles - Total Failure
Morsommere ? : Ja blitt glad i objective games ^^
Vanskeligere ? : No not really. Bare king of the hill som kan være litt random med spawns.
Men enig i at man BURDE få BR spawn i objective uansett. Men dere må huske det er mange lavere skilla spillere som faktisk liker AR uansett hvor random vi enn synes det er. Bungie kan ikke bare tenkte på oss
Vanskeligere ? : No not really. Bare king of the hill som kan være litt random med spawns.
Men enig i at man BURDE få BR spawn i objective uansett. Men dere må huske det er mange lavere skilla spillere som faktisk liker AR uansett hvor random vi enn synes det er. Bungie kan ikke bare tenkte på oss
____________(˜˜˜||˜˜˜˜||˜˜˜˜˜)_∏______
l | --------____.`=====.-.~:________\___|================[oo]
|_|||___/___/_/~```|_|_|_|``(o)----------<)
Snipers get more head.
l | --------____.`=====.-.~:________\___|================[oo]
|_|||___/___/_/~```|_|_|_|``(o)----------<)
Snipers get more head.
Re: Team Doubles - Total Failure
Må si meg litt uenig.. Greit nok det er lett og finne ting som er feil og ting som må være bedre, men før den nye versionen av Team Doubles kom klaga folk på at det bare var TS og hvor "booooring" det var, TD er etter mange meninger dårlig nå, men derfor vi har veto system .. Bungie la inn en vri i TD, di gav oss MLG playlist (som var et stort steg for bungie i rettning folket), di lanserte nye baner, folket fikk sin lockout i form av blackout osv osv.. Så jeg syns det blir feil å si at Bungie ikke hører på folket, som sagt ting kan bli bedre og en del ting er feil, men overall har de etter min mening gjort en veldig bra jobb
NORWICY
Re: Team Doubles - Total Failure
Jeg hørte aldri om noen som mente at TD var for ensformig, og i såfall tror jeg det var en overveldende minoritet som mente at objective var passende i 2v2. Jeg tror også TD oppslutningen har falt ganske mye etter at objective kom på banen.Norwice skrev:Må si meg litt uenig.. Greit nok det er lett og finne ting som er feil og ting som må være bedre, men før den nye versionen av Team Doubles kom klaga folk på at det bare var TS og hvor "booooring" det var, TD er etter mange meninger dårlig nå, men derfor vi har veto system .. Bungie la inn en vri i TD, di gav oss MLG playlist (som var et stort steg for bungie i rettning folket), di lanserte nye baner, folket fikk sin lockout i form av blackout osv osv.. Så jeg syns det blir feil å si at Bungie ikke hører på folket, som sagt ting kan bli bedre og en del ting er feil, men overall har de etter min mening gjort en veldig bra jobb
Re: Team Doubles - Total Failure
Kan godt være lokale meninger som har påvirket meg Men forsatt, å si at bungie ikke hører på folket mener jeg er feil Ikke mange spill produsenter som hadde laget en game mode som mlg
NORWICY
Re: Team Doubles - Total Failure
Med tanke på hvor få det er som spiller MLG og som i det hele tatt bryr seg om MLG, så synes jeg bungie har gjort mer enn nok for Hardcore miljøet.
Bungie er jo en offisiell mediepartner av MLG og det er nok mye av grunnen til at de hører en del på miljøet.
Jeg synes objective i 2vs2 er ganske random til tider, flag på the pit for eks.. Jeg mener td passer best til slayer games, objective funker rett å slett ikke bra i 2vs2..
Bungie er jo en offisiell mediepartner av MLG og det er nok mye av grunnen til at de hører en del på miljøet.
Jeg synes objective i 2vs2 er ganske random til tider, flag på the pit for eks.. Jeg mener td passer best til slayer games, objective funker rett å slett ikke bra i 2vs2..
Re: Team Doubles - Total Failure
Det handler jo ikke bare om oppslutningen på selve playlisten. MLG og miljøet rundt det har tatt halo opp til nye høyder når det gjelder kompetetiv gaming og især console-siden av dette. Halo, og generell kompetetiv gaming, har gått fra å være noe nisjebasert, til nå å bli et mainstream-fenomen. Bungie burde verdsette dette (noe de også gjør), og en playlist er en måte å gjøre dette på. Jeg ser på det som en selvfølge at Bungie før eller siden gav ut en MLG liste.Diabolic skrev:Med tanke på hvor få det er som spiller MLG og som i det hele tatt bryr seg om MLG, så synes jeg bungie har gjort mer enn nok for Hardcore miljøet.
Bungie er jo en offisiell mediepartner av MLG og det er nok mye av grunnen til at de hører en del på miljøet.
Jeg synes objective i 2vs2 er ganske random til tider, flag på the pit for eks.. Jeg mener td passer best til slayer games, objective funker rett å slett ikke bra i 2vs2..
- arrogaNt oO
- Medlem
- Innlegg: 988
- Registrert: 15 mai 2006, 12:14
- Gamertag: arrogaNt oO
- Sted: the big B
- Kontakt:
Re: Team Doubles - Total Failure
Både i Halo2, og i Halo3 har jeg til enhver tid ment at MLG- settings er den eneste "riktige" måten å spille på, men syns noen her mangler evnen til å være objektive! Bungie har gjort MASSE for MLG gjennom spillene sine, ihvertfall i H3, men diverse egne playlists! Og det blir ignorant å si at Bungie ikke lytter til folket, for det gjør de.. Problemet er bare at det er veldig mange fler randoms som digger one-flag på blackout med AR- start osv, enn det er sånne som oss, som vil ha BR- default Slayer games!
Bungie har en STOR og variert kundebase, og kan derfor ikke basere seg kun på oss MLG- fans! Det fins millioner av kids som ville hatt akkurat denne diskusjonen dersom TD ble gjort om til en monopolisert BR- start Slayer Gametype!
Bungie har en STOR og variert kundebase, og kan derfor ikke basere seg kun på oss MLG- fans! Det fins millioner av kids som ville hatt akkurat denne diskusjonen dersom TD ble gjort om til en monopolisert BR- start Slayer Gametype!
Re: Team Doubles - Total Failure
Sir meg enig med trådstarter, det mest ideelle hadde vært og kunne veto f.eks KOTH å da vite at du fikk slayer/BR å ikke oddball.