Neste Halo patch vil inneholde SDKen slik at folk kan lage mods og maps til Halo PC.
Er det noen av dere som vet om noen spennende prosjekter/som skal lage noen mods?
Neste patch med SDK
- punmeister
- Medlem
- Innlegg: 356
- Registrert: 17 jan 2004, 21:00
- Sted: Oslo
Neste patch med SDK
Tjaaaaaaa...
Først tenkte jeg å gå sammen med noen C # guruer fra klassen min og lage en halo sjakk mod , men så betydde det at jeg måtte lære meg modellering (noe jeg ikke kan ennå). Det er jo bedre å stjele modellene fra halo PC versjonen, det eneste kjipe er følgende: "Where the heck is the HEK?" (ja, jeg har ruget på den linjen i lang tid).
Først tenkte jeg å gå sammen med noen C # guruer fra klassen min og lage en halo sjakk mod , men så betydde det at jeg måtte lære meg modellering (noe jeg ikke kan ennå). Det er jo bedre å stjele modellene fra halo PC versjonen, det eneste kjipe er følgende: "Where the heck is the HEK?" (ja, jeg har ruget på den linjen i lang tid).
- Oby
- Master Sjef
- Innlegg: 7298
- Registrert: 05 jan 2004, 21:55
- Gamertag: iB l Oby
- Sted: Oslo/Fredrikstad
- Kontakt:
Neste patch med SDK
Halo sjakk-mod faktisk... Jaja, men jeg tror heller jeg hadde importert Pelican til death island eller noe hvis jeg skulle mekka no sånt
- punmeister
- Medlem
- Innlegg: 356
- Registrert: 17 jan 2004, 21:00
- Sted: Oslo
Neste patch med SDK
Er det noen som har litt info på hvor stor filstørrelsen vil bli? 20-50 MB?
- Oby
- Master Sjef
- Innlegg: 7298
- Registrert: 05 jan 2004, 21:55
- Gamertag: iB l Oby
- Sted: Oslo/Fredrikstad
- Kontakt:
Neste patch med SDK
Oppdaterings-systemet testes fortløpende for å finne ut hvordan det vil funke med store filer, så de fleste regner med en patch på 20-50mb og en HEK/SDK på mellom 40 og 100 mb avhengig av hvor mange verktøyer de slipper med det første.