Neste patch med SDK

Her kan dere diskutere Halo 1, herunder den modifiseringsvennlige versjonen "Halo: Custom Edition".
Svar
Brukeravatar
Oby
Master Sjef
Master Sjef
Innlegg: 7298
Registrert: 05 jan 2004, 21:55
Gamertag: iB l Oby
Sted: Oslo/Fredrikstad
Kontakt:

Neste patch med SDK

Legg inn av Oby »

Neste Halo patch vil inneholde SDKen slik at folk kan lage mods og maps til Halo PC.

Er det noen av dere som vet om noen spennende prosjekter/som skal lage noen mods?
Brukeravatar
punmeister
Medlem
Innlegg: 356
Registrert: 17 jan 2004, 21:00
Sted: Oslo

Neste patch med SDK

Legg inn av punmeister »

Tjaaaaaaa...
Først tenkte jeg å gå sammen med noen C # guruer fra klassen min og lage en halo sjakk mod :lol: , men så betydde det at jeg måtte lære meg modellering (noe jeg ikke kan ennå). Det er jo bedre å stjele modellene fra halo PC versjonen, det eneste kjipe er følgende: "Where the heck is the HEK?" (ja, jeg har ruget på den linjen i lang tid).
Bilde
Brukeravatar
Oby
Master Sjef
Master Sjef
Innlegg: 7298
Registrert: 05 jan 2004, 21:55
Gamertag: iB l Oby
Sted: Oslo/Fredrikstad
Kontakt:

Neste patch med SDK

Legg inn av Oby »

Halo sjakk-mod faktisk... Jaja, men jeg tror heller jeg hadde importert Pelican til death island eller noe hvis jeg skulle mekka no sånt ;-)
Brukeravatar
punmeister
Medlem
Innlegg: 356
Registrert: 17 jan 2004, 21:00
Sted: Oslo

Neste patch med SDK

Legg inn av punmeister »

Er det noen som har litt info på hvor stor filstørrelsen vil bli? 20-50 MB?
Bilde
Brukeravatar
Oby
Master Sjef
Master Sjef
Innlegg: 7298
Registrert: 05 jan 2004, 21:55
Gamertag: iB l Oby
Sted: Oslo/Fredrikstad
Kontakt:

Neste patch med SDK

Legg inn av Oby »

Oppdaterings-systemet testes fortløpende for å finne ut hvordan det vil funke med store filer, så de fleste regner med en patch på 20-50mb og en HEK/SDK på mellom 40 og 100 mb avhengig av hvor mange verktøyer de slipper med det første.
Svar